Vrijdag 7 augustus - Reisverslag uit Klazienaveen, Nederland van Familie Mulder - WaarBenJij.nu Vrijdag 7 augustus - Reisverslag uit Klazienaveen, Nederland van Familie Mulder - WaarBenJij.nu

Vrijdag 7 augustus

Door: gmmi

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Augustus 2015 | Nederland, Klazienaveen

Precies om 17:55 uur plaatselijke tijd (is vrijdag 7-aug 2:55 uur voor Klazienaveen en omstreken) vertrekt de Airbus 330 van Air Berlin van LAX naar Düsseldorf International.
En na een rustige vlucht van 10 uur en 45 minuten landen we stipt volgens schema (het zijn tenslotte Duitsers). Dan met de auto nog 2 uurtjes (het worden er bijna 3 in verband met files), zijn we weer thuis aan De Doeze.
De wasmachine mag aan en de foto’s worden bekeken en gedeeld.
Wij hebben een hele mooie en onvergetelijke vakantie achter de rug en zijn dankbaar dat we dit met z’n vieren hebben gedaan!
Dit is de laatste bijdrage aan het dagboek. Iedereen bedankt voor het lezen, voor het volgen en voor de lieve en positieve reacties. Good bye.