Maandag 27 juli - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Familie Mulder - WaarBenJij.nu Maandag 27 juli - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Familie Mulder - WaarBenJij.nu

Maandag 27 juli

Door: gmmi

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Vanmorgen alles in de camper opgeruimd en ingepakt. We moeten de camper bij Cruise America inleveren. Eerst aftanken en het gas bij laten vullen. Het inleveren gaat lekker vlot en zonder problemen. We nemen een taxi naar het Las Vegas vliegveld om bij Alamo de huurauto op te halen.
Na wat papierwerk krijgen we een Chevrolet Tahoe, een mooie, grote, zilverkleurige SUV. We hebben 4 koffers, 4 x handbagage en wat boodschappen, maar alles past.
Dan op weg naar Death Valley en Badwater, het laagste punt op het Westelijk halfrond.
Hier is het 46 gr., dus niet te lang buiten de auto. De zoutvlaktes, de veelkleurige bergen er om heen zijn geweldig, weer een hoofdstuk toe te voegen aan onze reis.
De lange rit vandaag eindigen we in Mammoth Lakes, een wintersport gebied, waar we in het Mammoth Mountain Inn overnachten.