Zaterdag 25 juli - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Mulder - WaarBenJij.nu Zaterdag 25 juli - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Mulder - WaarBenJij.nu

Zaterdag 25 juli

Door: gmmi

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Juli 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een ontbijtje in de zon rijden we naar Zion National Park. We nemen de toeristische route 9, die ons naar de oostelijke ingang van het park voert. We kronkelen door het park en zien een “schaakbord” ingesleten in de bergwanden, de rooie rotsen worden afgewisseld met geel/zandkleur en witte delen. We moeten door twee tunnels. Bij de 2de wordt het verkeer vanaf de andere kant stilgezet, zodat je met de camper in het midden kunt rijden; 1.800 meter in het donker.
Zowel bij het museum als later ook bij het visitor center is het zo druk dat er geen parkeerplaats is te vinden. We worden naar buiten het park gedirigeerd, om dat met de bus terug te komen. Eigenlijk vinden we het wel goed en besluiten door te rijden naar Las Vegas, zodat we daar 2 nachten staan in plaats van de eerder geplande 1 nacht.
We hadden geserveerd voor morgen, maar kunnen een extra nacht bijboeken op het RV park van Circus Circus. Met zwembad en daar duiken we eerst in, want het is warmmmmmm (38gr).
’s Avonds lopen we de Strip op en zien de uitbundige verlichtingen van alle casino’s/hotels zoals Circus Circus, Wynn, La Palazo, Treasure Island, en ga maar door.
Er zijn dagelijks misschien wel een miljoen mensen in Vegas, maar het wonder geschiedt. Op onze terugweg komen we de familie Rocks tegen. We wisten dat ook zij hier waren, met wat is de kans dat elkaar ontmoet. Als dit een teken is, straks maar even een dollar in een gokautomaat gooien.