Donderdag 16 juli - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Mulder - WaarBenJij.nu Donderdag 16 juli - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Mulder - WaarBenJij.nu

Donderdag 16 juli

Door: gmmi

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Het gaat beginnen. De reis waar we zo lang naar hebben uitgekeken. Vroeg op en op weg naar Düsseldorf International. We vertrekken met een Airbus A330 van Air Berlin 2 uur later dan gepland. Een technisch probleem met de toiletten zorgt dat we moeten wachten.
Na een vlucht van 8 uur landen we om 13:45 uur plaatselijke tijd (6 uur vroeger dan bij ons) op het John F. Kennedy vliegveld in New York. Dan nog door de douane (met vingerafdrukken en een foto van iedereen), en ritje met de Air Train en een stuk met de metro zijn we tegen 16:30 uur in Hotel Edison (47 W Street, midden in Manhattan). Prima hotel, niet te luxe, maar op 100 meter van Times Square.
Later wandelen we daar naar toe en eten uiteindelijk bij Lindy’s, waar een heel vriendelijk Chinees vrouwtje ons extra’s voorgeschoteld. Zolang mogelijk wakker blijven en direct in het nieuwe ritme komen. We gaan moe, maar voldaan tegen 21:30 uur, na bijna 22 uur wakker, slapen.